Vragen over online bestellen
Bestellen via Shoez.be is super eenvoudig en snel! Binnen enkele stappen is uw bestelling snel en gemakkelijk afgerond! Gemak van bestelling, snelle leveringen, gratis retours, voordelige kwaliteitsvolle producten zijn één van de voorbeelden, waarom u kiest voor online schoenen kopen bij Shoez.be
Veel gestelde vragen over uw bestelling
Hoe bepaal ik mijn schoenmaat?
Kan ik bestellen via telefoon of email?
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Kan ik in het buitenland bestellen?
Hoe bepaal ik mijn schoenmaat?
Als u niet zeker weet wat uw schoenmaat is, kan u als volgt uw schoenmaat bepalen.
U neem een stuk papier en plaats hierop uw voet. U tekent vervolgens met een pen de omtrek van uw voet op stuk papier.
Dit herhaalt u voor uw tweede voet. U neemt de afbeelding van de grootste voetomtrek. De afstand bepaalt u van het puntje van uw grote teen tot het eindpunt van uw hiel. Vervolgens meet uw voetlengte tussen deze twee punten. Aan de hand van uw voetlengte kan u uw schoenmaat bepalen op onderstaande tabel.
TIP: Neem best een schoenmaat groter als uw werkelijke schoenmaat. Een ruimte over aan uw tenen van ongeveer 1 cm is bevorderlijke tegen verhitte of koude voeten. Zeker in de winter wanneer we soms een iets warmer of extra paar kousen durven aan te doen.
Schoenmaattabel voor Dames en Heren
Schoenmaat tabel voor Kinderen
Schoenmaat tabel voor Babies of Baby
Kan ik bestellen via telefoon of email ?
Ja, u kan een bestelling plaatsen via telefoon of email.
Via telefoon
Contacteer ons via het telefoonnummer 03 239 12 66. Hou het artikelnummer en artikelnaam bij de hand zodat de bestelling zo gemakkelijk mogelijk kunnen opnemen.
U kan het artikelnummer terug vinden, waneer u op de detailpagina bent van uw gekozen product.
Via email
Stuur naar ons emailadres info@shoez.be uw bestelling door:
- Het artikelnummer zoals op de detailpagina van het product
- De gewenste schoenmaat
- Het gewenste aantal stuks
- Het eventuele leveringsadres
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Via website
Op de hoofdpagina kan u aanloggen naar "Je Account". Op basis van uw vooraf aangemaakte inloggegevens kan u inloggen.
U krijgt een overzicht van al uw bestelling. Klik vervolgens door op een van uw bestellingen en annuleer uw bestelling.
Via telefoon
Contacteer ons op 03 239 12 66 en hou uw bestellingsnummer bij de hand. Vraag aan onze klantendienst om uw bestelling te annuleren.
Indien u reeds heeft betaald zullen we u zo snel mogelijk terugbetalen via hetzelfde betalingsweg als uw gekozen betalingsmiddel.
Via email
Contacteer ons emailadress info@shoez.be en hou uw bestellingsnummer bij de hand. Vraag aan onze klantendienst om uw bestelling te annuleren.
Indien u reeds heeft betaald zullen we u zo snel mogelijk terugbetalen via hetzelfde betalingsweg als uw gekozen betalingsmiddel.
Kan ik bestellen in het buitenland?
Ja, u kan bestellen vanuit het buitenland. Wij leveren zowel in België en Nederland.